2017. május 16., kedd

Ma



kép: internet
...azt hittem lecsiszolják/leszedik a fejemet. Még a hajam is rezgett tőle. Azt hittem sosem lesz vége és az egész állkapcsomat összetörik. Hazudnék, ha azt mondanám, fájdalmas volt, mert nem, szinte semmit nem éreztem.

Csak a tudat, a hangok...brutális volt.
Már nyugisabb dolgok következnek, remélhetőleg...

Meg a pénztárca lesz sokkal könnyebb. Jaj, de hát nem járhatok fogatlan banyaként 😁 (na, ennek a szmájlinak is mennyi foga van! én is így fogok vigyorogni eccer csak)


2 megjegyzés:

  1. Meg olvasni is rossz volt:)
    Nagyon sajnallak:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Letört egy fogam, muszáj volt rendbe tetetni. A nehezén már túl vagyok :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.