2017. május 26., péntek

Most



...ettől kicsit rosszul lettem, hogy az ügyfélkapun belépve az egész életem minden orvosi mozzanata, az összes recept, amit valaha valaki felírt nekem, de még csak az is, hogy melyik gyógyszertárban váltottam be, szóval erre azt mondom: félelmetes...
foto: kepguru.hu
Félelmetes, hogy ennyire nyitott könyv az életünk. Azt még nem is tudom, hogy ha más benne van az ügyfélkapujában és történetesen kapásból, csak úgy találomra beüti az én TAJ számomat, az is láthatja ezeket????😠😦😕 Nem értek hozzá, de mondjátok, hogy nem!

Arról már nem is beszélek, hogy mennyi mindent elszámoltak utánam, ami nyomokban sem volt igaz, hahaha, tanácsot adtak, jah...


4 megjegyzés:

  1. Számomra az utolsó bekezdés a félelmetes, hányan mondják.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt már én is hallottam másoktól is, soha el nem végzett kezelések stb. stb.

      Törlés
  2. Csak egyet nem értek, miért lep EZ meg... Nagyobb disznóságok is vannak itt - és eltűrjük.
    Mellesleg most a szr kis alig-használt mobiltelefonomat is be kellett jelentenem, mindenféle személyes adatommal együtt.
    Persze indok - mindenféle szemét intézkedésre - van....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az igazság, hogy már olyan nagyon nem is csodálkozom semmin sem, az más kérdés, hogy meghökkentenek dolgok, főleg az, mennyire kiszolgáltatottak vagyunk mindenféle helyen.

      Igen, hallottam róla, hogy regisztrálni kell a sim kártyákat, nekem is az volt az első gondolatom, hogy az Anyáét el kell intézni, de a sógornőm megelőzött.

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.