2017. május 27., szombat

Régen


...volt már virág, most pótolom. Igaz a pünkösdi rózsáim már majdnem elhervadtak, bár még most is szépek a fehérek, azok nyílnak ki a legkésőbb. Mindenkinek jó és szép napokat kívánok, hétvégére, hét közben.









a rózsaloncom - erről most már mindig Holdgyöngy jut eszembe :)

mert szép!...

élet a fal és a járda találkozásánál





kicsi parkrózsám, annyira szép, azóta már kinyílt teljesen
másik kicsi rózsafajta


virágzik a citromillatú kakukkfű
városban láttam, annyira tetszik


6 megjegyzés:

  1. Köszönöm. Azok a felhők tényleg szépek, s az ibolyáid, virágaid is. Képzeld, nekem most lett rózsám, valahogy eddig nem került.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, mert nálam inkább a kicsi rózsák maradnak meg, a nagy bokros rózsáim kipusztulnak. Ezek is nagyon szépek.

      Törlés
  2. Rózsás illatok... képzeld pont ilyen szarkalábakat fotóztam ma du. a hegyekben. :-)

    VálaszTörlés
  3. Itt már lassan elvirágoznak, elszórják a milliónyi magot és ki is kelnek :)

    Megnézem majd, ha felteszed a fotókat :)

    VálaszTörlés
  4. Csak csodálkozom, gyönyörködöm. Titokban kertész (is) vagy ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áááá, azt szoktam mondani, ezek csak apró részletek, úgy összességében nem egy nagy durranás a kertem, de tényleg nem :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.