2017. május 18., csütörtök

Röpke

...kirándulás Bánkútra.
Hivatalos ügyben kellett menni, de kicsit szétnéztünk a környéken. Megállapítottuk, hogy vissza fogunk menni, számtalan túraútvonal indul onnan, összerántunk majd egy jó kis társaságot és elmegyünk egy hétvégére. Szállás is van, étterem is úgyhogy visszatérünk még!...

A turistaházhoz nem messze volt egy kilátó, Bálvány - 956 m magaságban, nagyon szép kilátás van onnan.

1. Egyik masik kep festmenybe illo:) Kepzeld a part, ahov ajarok, egy kisebb kilato ott is van, talan hasonlit kisse:)
    Szep napotok volt!

1. Szeretem a kilátókat, élmény felmászni és szétnézni onnan :)

Kár, hogy nem maradhattunk tovább, de egyszer remélem sikerül és vissza tudunk menni :)

2. Igaz képeslap fotók! Olyan jó fentről nézni az üdezöld buja erdőt! Minden évszakban csodálatos, de a tavaszi megújult erdő fantasztikus (meg majd az őszi).
    Nem csodálom, hogy visszavágytok oda!

1. Tudod, ha hegyekről van szó én mindig, mindenhol szeretem/imádom :) szerintem ősszel megnézzük majd, mikor színesedik, tényleg jó lenne visszamenni, két és fél óra alatt oda lehet érni.

3. Nagyon szép hely!!!! olyan hívogató... milyen jó lehet abban a kertben hímezgetni... :))

1. Szia Anik! nem tudom máskor milyen csendes, most az volt, de gondolom ha van egy nagy turista csapat már nem olyan elmélázásra való hely :) mondjuk attól még lehet hímezgetni :)

4. Csodásak a dombos képek!!!!!!!! legszívesebben odarepülnék.:)

1. Mamka, én is repülnék legszívesebben, hogy ne kelljen sokat utazni míg odaérünk :)))

5. Az erdei étterem így - üresen - nagyon tetszett, de ha tele lenne emberekkel - akkor bizonyára más lenne a véleményem. Valójában nem szeretem én az erdőben a sokaságot.Legszívesebben mindig is magamban (kutyával), vagy max. pár kedves társsal jártam ott és nem is kívánok embertömeget magam köré ilyen esetekben.
    A 13-as kép nagyon tetszik, jól érzékelhető, hogy ahol álltok, feletettek felhő van, míg lejjebb ragyogó napsütés.

1. Erdőben, hegyek között én sem szeretem a sok embert. Eszembe jutott az őszi Less Nándor teljesítménytúra, mindamellett, hogy nagyon szép helyeken jártunk, de a tömeg, hát az kikészített, hogy állandóan csörtetett valaki mellettünk, előttünk, utánunk.

Imádok kilátópontokon nézelődni, olyan távolságokat ölelek fel olyankor, amit máshol nem tudok.

6. Tényleg nagyon szép hely, és milyen érdekes az a kilátó. A legfelső szintjére sehogyse látom a létrát, merre van?

1. Pipulka, ha megnézed a 16. képet azon látszik, hogy az a vaslétra vezet fel a legfelső szintre.

2. Ja, tényleg! Ez az összképen valahogy nem látszik, én meg arra koncentráltam.

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.