2017. szeptember 13., szerda

....



A fogorvosi rendelőben hárman várunk, egy dekoratív nő és szép szál fia, meg én. A srác szemmel láthatóan sík ideg, járkál fel-alá. A drnő őt hívja be előbb, mondván valószínűleg úgyis érzéstelenítőt kell neki adni. Míg bent van, kérdezem az anyukát, hogy mitől fél ennyire a fia, miért jöttek.

Egy sima foghúzásra! most képzelje el, el kellett kérezkednem a munkahelyről, mert ragaszkodott hozzá, hogy elkísérjem. Azért fűzte a fejemet, hogy menjek be vele a rendelőbe is, de hát azt már mégsem, mert mit tudnék én ott csinálni? Most mondja meg, 25 éves (!!!!) és el kell kísérnem a fogászatra! Férfiből van...Nevet én meg hitetlenkedek :)

Közben kijött a srác, az arca merő víz volt, úgy leizzadt az izgalomtól.

Én még így félni embert nem láttam fogorvosi rendelőben :)

Nem tudom túlélte e a srác a foghúzást, mert én hamar végeztem és eljöttem. Ilyen is van. Meg aztán, tényleg férfiből van :)

8 megjegyzés:

  1. A kolléganőm harmincas-negyvenes éveiben is díszkísérettel ment fogorvoshoz, ráadásul ismerőshöz. Akkor is reszketett, s magamra nem mutogatok, mert nekem nem volt ki kísérjen, mentem egyedül. Aztán derült ki,felesleges volt félnem. Ilyenek vagyunk. Szegény fiatalember!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem azért volt meglepő, mert még nem találkoztam ilyen félelemmel orvosi rendelőben. Képzelj el egy 190 centis fiatalembert, persze hogy meghökkentem.
      Jó, én sem szívesen megyek, meg senki sem bármilyen szakrendelésre, sőt! én a fogorvost kimondottan nem szeretem, de ha egyszer muszáj menni?... Lehet már gyerekként is félt és ez maradt benne.

      Törlés
  2. Az én férjem is ilyen volt. Nem hívott, de jól esett neki, hogy díszkísértem :-) Lehet, nagyon alacsony volt a fájdalomküszöbe, de meg is kínlódott mindig, nem alaptalanul félt. És, őszinte leszek, tudom, hogy nem fáj, de nekem sem esne rosszul, ha nem egyedül kellene hallgatnom a váróban a rémtörténeteket. Szóval, valahol megértem a fiatalembert.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint sokan vannak így. Az igaz, nekem a férjemet vérvételre kellett mindig elkísérni, mert régebben volt hogy rosszul lett. Most már nem, de a biztonság kedvéért még mindig testőrködök mellette :)

      Törlés
  3. Én is nagyon félek a fogorvosnál, de a férfiak java mind félős..Úgy gondolom, hogy az unokámat kis korában, sokszor vitték alaptalanul orvoshoz...Most hülyén hangzik az én számból...De az lett a vége, hogy most felnőtt korára nem megy orvoshoz...Most egy hétig beteg volt, 40 fokos lázban és ami vele jár /vírus/ és nem lehetett elvinni orvoshoz...tavaly nem ment el diák munkára mert orvosi papir is kellett volna...
    Egy barátunk fia, aki 200 centi felett van vért izzad a vérvételen, ha rá tudja a család nagy nehezen beszélni, mert menni kell...Nem tudtátok... van férfi betegség...nagyon aggódtam mikor a páromat műtötték... mert Ő is rettenetesen fél az orvostól,hát még egy műtéttől...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos benne van a férfiak génjeiben a félelem az orvostól, mindenesetre nem egyedi eset volt az a srác.

      A vérvétel el külön kategória a férfiaknál. Egyszer a véradó állomáson minden orvos a férjem körül ugrált, annyira kiütötte a véradás, úgyhogy az volt az utolsó véradása, nem megy azóta.

      Törlés
  4. Érdekes ez a téma...jó lenne tudni egy szakember véleményét. Én is ismerek félős férfiakat - értve ez alatt, hogy orvostól, orvosi beavatkozástól félőket.
    Nem lehet, hogy minket nőket már kiskorunkról fogva tudat alatt arra dresszíroznak, (avagy saját magunkat készítjük fel)hogy szülni kell és az nem lesz kellemes - vagy ahhoz képest egy foghúzás semmi ?
    Amúgy tényleg nem tudom az okát, de biztos, hogy valami miatta férfinép jobban fél az orvostól...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a teremtés koronái legszívesebben soha nem mennének orvoshoz. Szűrővizsgálatokra én szoktam a férjemet elküldeni, magától nem jutna eszébe, de akkor elmegy, igaz el kell neki mondani legalább tízszer... Mondjuk ő a fogorvostól nem fél, most is jár kezelésre.

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.