2017. szeptember 21., csütörtök

Tegnap


...kora délután még így sütött a nap. Ennyi virág és bimbó van a hibiszkuszomon, nem is tudom, nyarat érez/vár ez a virág?

Az éjszaka aztán jött a csapadék, hűű esett reggelig egyfolytában, reggel hétkor több mint 30 mm volt a mérőedénykémben. Valamikor három óra körül aludtam el, addig nem tudtam, annyira esett, verte az ablakpárkányt, azt hallgattam kínomban.

Olyan nehezen szedem elő az őszi cuccokat, cipőket, pulóvereket, kabátot még azért sem, juszt sem, majd ha már fázok a hosszú pulóverben csak akkor.

Egyébként meg, megöl ez a korai sötétedés :(


egy száron több bimbó van, mint nyáron volt, ha jó idő lesz még rá, ki is nyílik

10 megjegyzés:

  1. Elfeledtem behozni a szobai virágokat, vagy még nem késői vagy korai? Az egyiknek olyen furák lettek a levelei, az öltözködésről jutott eszembe. Sok volt az eső, de érdekes módon a növények nem sokallták, szinte kivirultak tőle. Amúgy én is félősziesen vagyok már.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még nem késő szerintem, az én összes szobanövényem kint van még, igaz ilyenkor figyelem az előrejelzést és ha tartósan 10 fok alatt van éjszaka, akkor már behordom, de addig sokkal jobb neki kint.
      Most egy szál blúzban voltam a városban, a kardigánt begyömöszöltem a táskába :)

      Törlés
  2. Itt meg a masik veglet, 34 fok...es nap es para.Ja es beteg vagyok a hosegben:)tiszta orulet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No, az tényleg véglet, Kanadában 34 fok szeptember huszadika után... :) nem hiába mondom mindig, megbolondult már teljesen az időjárás.

      Küldök egy gyógyító ölelést, tessék meggyógyulni!!! :)

      Törlés
    2. meg egy hetig marad a hoseg...koszonom:)

      Törlés
  3. A hibiszkuszod gyönyörű !
    Az esőnek/ősznek meg itt az ideje - bár remélem lesz azért még egy kicsit naposabb is ! Én a hirtelen (időjárás)változásokat viselem nehezen. Múlt héten póló, ma meg befűtöttem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom itt a szomszédban is, hogy füstölt reggel a kémény, már ők is begyújtottak. Mi még nem, de a szobában már húsz fok alá csökkent a hőmérséklet, ha tartósan így lesz, muszáj lesz beüzemelni a kazánt :(

      Törlés
  4. Gyönyörű hibiszkusz! Nem csodálom a sok most megjelenő virágot, hiszen élni akar és szaporodni, erre a nyár nem igazán volt alkalmas az esőtlen, forróságával. Nekem a rózsáim is csak vegetáltak. Jobban szeretem a mostani időjárást én is, mint a forró nyarat, számomra elviselhetőbb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira beindult most ez a bokor, csak néztem, hogy mi van vele :) már csak ez maradt meg, a másik kettő elöregedett/kifagyott. Ha nem jön rá fagy, mind ki fog nyílni, legalább nem égeti le a nap.

      Én is ezerszer jobban szeretem ezt a csendes, napos őszi időt, mint a negyven fokos nyarat, akkor nagyon tudok szenvedni.

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.